2013年9月17日星期二

TR90 簡介

 
 
最近收到很多人問我TR90 的詳細資料. 我問 : 做乜唔問返賣比你的AGENT?? AGENT沒有介紹和講解比你知注意事項嗎?? 點知佢地話, 佢地問乜, AGENT都話唔太清楚. 聽完之後我始終覺得自己做好自己本份最緊要, 因為我要對自己的客人負責和跟進.
 
 
以下是一些關於TR90的產品資料
 
TR90是一個3個月的療程, 不設一個月單獨發售的份量.
 
TR90 特別之處是運用了AGELOC最新科技去做體重管理. 有別於傳統的減肥方案 (減脂肪也減了肌肉, 所以回復正常飲食即反彈), AGELOC新科技是減脂肪增加肌肉並加快新陳代謝以燃燒脂肪. "減脂不減肌"才是正確的減肥觀念.
 
 
 
 
TR90 大中華版包括有 :
 
 
5瓶TEGREEN (120粒/瓶)
 
 
 
 
JUMPSTART 15包  (啟燃飲品) - 第1至15天每天上午用60-240ML 冷水或你喜歡的飲料中飲用
 
 
 
 
3瓶 FIT (120粒/瓶) - 勻致膠囊   - 每天2次, 每次2粒, 餐前15分鐘食用
 

 
 
3瓶CONTROL (120粒/瓶) - 星沛膠囊 , 每天2次, 每次2粒, 餐前15分鐘食用
 
 
 
TRIMSHAKE 6盒  VANILLA 味 (15包/盒)
 
將1包TRIMSHAKE加入240ML 冷開水, 溫水或脫脂奶混合在搖勻飲用

 

 
 
TRIMSHAKE 專用瓶 1個


 
 
 
90天重啟人生計劃手冊

 
內可以紀錄呢90日你這過乜野, 有無運動的LOG BOOK

 
 
內有一些飲食提示和注意事項.
 


 
 
其實都有一些飲食細節是要注意的. 這些資料我將會和我的客人跟進分享. 想要成功塑身必須跟足飲食, 這個減肥餐單, 是我見識過減肥的餐單之中, 食得最多野的一個. 以前的減肥餐單都只比你食幾條菜, 3粒魚旦, 勒緊胃口的確辛苦. 呢個餐單D客直情問我, 可唔可唔食咁多野呀?? 
 
 不要嫌食得太多, 因為每一組食物是有用意的. 根據這個方案, 根本不會餓. 而且會可能比平時食更多的東西.  但切記要選合適的食物和份量,才可以發揮TR90的功效.
 
 
請各向我購買了TR90, 並得了第一批貨的客人, 記得到我店先用體脂磅測了第一次的基準, 如你們方便時, 最好一個月都來我店一至兩次CHECK, 以便我跟進你的進度和問題.
 
 
當然, 我希望我的客人有正確的減肥概念, 請先看看我之前的一篇BLOG講解 :
 
 
 
希望大家都懷著輕鬆的心情去迎接90日後的美好改變, 這個減肥計劃一點都不辛苦不捱餓!
 
 
我老公會比我先開始TR90, 因為我都不夠現貨, 唯有先讓我自己的一套出來, 因為老公的災情比我更嚴峻! 我會密切監督佢的進度和量度. 我自己的一套看來要訂美國版了.
 
 
如有任何問題請what's app 98305723 找我. 抱歉我已沒有現貨, 所以如果想查詢有沒有現貨的客人, 我無法提供. 因為之前的客人已於7月初已預訂, 我仍在等NU SKIN每個月分批寄貨給我.
 
現在的客人如想再訂購, 一係要再預訂排, 一係購買美國版, 一係就等2015年底正式發售了.
 
 
本店設有簽卡或分期付款安排.
 
 
請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~



 
 

 

2 則留言:

  1. 請問係咪要跟足餐單?同埋TRIMSHAKE係咪要代每日其中一餐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要跟住份量食的。Trimshake不是代替其中一餐,而是配合晚飯食

      刪除