2013年9月14日星期六

**真金白銀系列** - Tripollar 試用分享

感謝客人Helen 慷慨借我用她的Tripollar Stop, 令我得以令我那篇< 如何揀適合你的家用美容小電器?> (如欲收看請按此連結), 得以真實的試了11件美容小電器, 作出完美的完結, 特此鳴謝.

之前一直有客人叫我入Tripollar Stop再銷售, 但由於我的入貨量不多, 價格不相宜, 而且考慮到沒有保養, 所以沒打算代購.

Tripollar是以色列製造的, 唔好以為以色列只係有戰事連連, 其實這國家的美容, 科技都是很出色的, 很多公司一星期只返4日工添炸.



好了, Tripollar 是分了專為面部(Tripollar Stop) 和身體 (Tripollar Pose) 而設的兩款, 今次我試的是Tripollar Stop. Helen 這部是水貨機, 行貨是白色機身的.

Tripollar Stop 是用第三代RF射頻技術, 將低功率, 高頻率的射頻 (RADIO FREQUENCY), 透過4極圓珠. 準確聚焦的射進膠原蛋白所在的真皮層(DERMIS), 以非侵入性, 無痛去令真皮層厚度得到提升, 令肌膚得到更大的支持, 從而撫平細紋, 鬆弛.



開關掣在箭咀位置 (其實我成日唔小心"HIGH"到, 熄埋機!), 必須插住電線用.




調較熱度強弱是在插蘇位, 有HIGH, MEDIUM和LOW. 我都覺得設計咁神怪~


用Tripollar 會用返佢的Preparation Gel, 約三百多元一瓶. 也是以色列製造.

成份有 :

Glycerin (甘油)
Cera Alba 白蜂蠟, 在化妝品中用作增稠劑
Sodium Chloride (即是食鹽), 在化妝品中用作結合劑 BINDING AGENT
Sodium Benzoate 苯甲酸鈉 (即防腐劑)
Carbomer 製造凝膠劑的增稠劑
Gluconolactone 葡萄糖酸內酯 (見Polyhydroxy acid), 這是穿透力弱一些的果酸成份, 成效是用來除皺的. 弱些就可以減少刺激和敏感機會



質地是極之杰, 槳住塊面. 但合理架WOR, 因為是用RF, 會發熱的, 如果是太水劑很容易灼傷皮膚.
 


每次用好少已夠全面, 之前唔知, 搽了好多上面, 之後就知衰了, 抹好耐都仲覺得好STICKY. 清洗都好麻煩架, 建議用紙巾把多餘的先抹走才洗面會容易D. 另外香味都幾勁下, 好甜咁~
 


每邊面用少於1毫子的份量已夠. Helen 曾經試過, 自己用甘油去BLEND一D GEL代替呢個Preparation Gel, 但係失敗, 因為好易灼傷. 我估計應該是其GEL的CONCENTRATION影響發熱度. 所以都唔好自己左溝右溝, 一陣塊面出事就慘了.



我本來用MEDIUM, 但又不夠熱, 之後轉了HIGH, 又太快熱.  重點是這TRIPOLLAR千萬不要在同一點位置多過3秒, 因為由唔感覺到熱到FEEL到好熱, 係電光一瞬之間. FEEL到熱又遲左D了. 每次我全面碌30分鐘左右.



前後2星期我做了6次, 其實我覺得這TRIPOLLAR係有效的. 但係唔知點解,我每一次都有少少敏感, 每次都有幾點凸出黎, 少少痕.

每一次做完塊面好乾, 因為是刺激了細胞生產骨膠原, 就好似撐返起D已下陷的皮膚組織一樣, 漲起會有好緊好乾的感覺. 我會建議做完TRIPOLLAR之後,必須再敷一個補濕勁D的CREAM MASK去後援, 否則真係覺得好乾唔舒服.

 
如果你問我值唔值得買呢D家用RF 機, 我覺得都值得架, 但真係睇乜野年紀. KEEP住勤力密密做的這2個星期, 毛孔的確細緻D, 但當然可以更好. 我另有客人擁有這部機的, 都說用了之後, 皺紋有改善淡左(但當然唔係三兩星期就完全無晒, 但是卻改變了皺紋的深度)

30歲前真係買HADA CRIE已夠, 齋補濕OK. 但年紀一大D, 面部肌肉開始墮, 真係要諗下辦法. 所以這些RF機一定有市場的. 重點係必須勤力做得密D, 一星期2-3次先得.

4000蚊只係買呢個發熱功能抵唔抵?? 其實又唔可以咁計. 因為真係會感覺塊面飽滿漲返D, 顴骨位置的肉會無咁墮.

我會覺得如果配合埋Nu Skin Spa 機就真係絕對雙嬌無得頂了, 連出街做FACIAL都唔駛, 又不怕比BA姐姐SELL COURSE入會, 間中自己針清下個鼻同下巴已夠. 點解我咁講呢??

因為SPA 機只可以做到導出, 導入, 提升, 瘦面V面和令面色不再暗啞毛孔細緻, 但係TRIPOLLAR就可以增加自我產生骨膠原, 重建組織, 令到提升完之後再加飽滿和更細緻, 咁就彌補了SPA機未能做到之處, 咁仲唔係天下無敵??

而我, 日後會用這部小型RF機. 部份美容院都有用這個MODEL, 這個更是8極圓珠.




Nu Skin Spa 機舊文分享 :

http://blog.yahoo.com/happycdou/articles/1203775/category/%E7%82%BA%E4%BA%86%E9%9D%9A%E9%9D%9A





如下揀選合你用的家用美容小電器 舊文分享:

http://blog.yahoo.com/happycdou/articles/1205832/category/%E7%82%BA%E4%BA%86%E9%9D%9A%E9%9D%9A




以上分享純屬本人用後分享意見, 效果或會因年紀, 皮膚性質, 使用次數而有改變. 文中如有遺漏或不足之處, 歡迎提點指出.
 


** 謝謝收看!  **


這個是C竇的新點, 想扒舊文的朋友 :
按我回顧



請按以下ICON "LIKE"我的FACEBOOK FANS PAGE "C-DOU", 可得到第一時間美容, 健康, 時裝的UPDATE ~



 

 

沒有留言:

發佈留言