2013年12月11日星期三

TR90 男士見証篇 (第1-56天)

聲明 : 所有圖片沒有任何PHOTOSHOP修飾(由於本人唔識), 況且好多客都在店中見過我老公真人, 真的假不了, 假的真不了~



上次我的一篇TR90展覽了我的肚腩,應該巳驚動了全城而且非常震撼,對於我收藏肚腩的技術無不讚嘆! :-D

由於我讓了老公先食TR90, 他巳食了差不多2個月,開始見到成效。

起初,佢的確有D抗拒。其實我唔介意佢肥,正如佢都唔介意我肥一様。我只係擔心佢身體健康,畢竟內臟脂肪有19都係好可怕的事。


由於我不想比壓力佢,所以我只定期叫佢覆磅,希望佢自律唔好偷偷食過量,一個月後其實佢巳習慣而且見到自己唔落磅會好氣憤並鞭策自己。所以我唔建議老婆/女友未得男方同意就買比佢叫佢減,因為畢竟要3個月的commitment, 係要得到男人的自發性配合才會有成績.


好多客人問我, 點解我從不POST D TR90相片出來. 我話如果你想睇, 你上網SEARCH, 大把啦! 我一係唔POST, 一POST我只會POST我自己, 我老公和我的客人及朋友. 因為我只信自己, 我必須要自己經驗過, 才可真實告訴大家是什麼一回事, 需要注意些什麼. 我要求並不是要一個月瘦15-20磅, 因為我知道落磅越快, 反彈仲快. 我要求健康地瘦, 改變自己的飲食和生活, 從而得到一個長遠的結果可以KEEP住. 坊間太多相太神奇, 神奇到無法令我信. 我只是希望有一個合理的期望, 也會提醒我的客人不要有太過份不合實際的期望.



好了, 有圖有真相, 對嗎?? 首先我要多謝我老公肯犧牲色相陪我癲, 感激這無言的支持, 更勝千言萬語.




到目前為止, 佢只是減到11-12磅. 以佢無乜真正運動 (但有成日去巡廠行來行去, 都算有少少啦), 都算係咁. 而且由於佢長駐國內, 基本上飲食的確唔易清淡, 所以佢自己都在國內廠附近找了間港人開的茶餐廳泡制TR90餐比佢. 佢話當佢同老板講, 早上佢的早餐要有2隻烚蛋或淨煎蛋白(係茶餐廳要食恰蛋都係奇人奇事), 老板都已覺得呢條友咁古怪.  雖然佢希望目標係減到20磅, 但我解釋比佢知, 係脂肪肌肉比例決定你的身型而不是磅數. 咁我估佢減15磅應該無問題. 老公的背部好明顯薄左, 肚腩都細埋.



有一日佢同我講

- “老婆, 我個胸都好似細左”

- “細左米細左囉, 請問你要咁大個胸做乜?? 我個胸細左就有所謂姐, 你要大胸做乜???”  (比佢笑死!)

 

由肥美的豬腩變為半肥瘦, 其實佢已幾開心, 因為佢而家成日扮晒野話條褲好鬆! 其實瘦了2.5吋, 但視覺上都好似瘦左好多.

肚腩都可以縮埋扮瘦左, 但係腰線係無得扮了. 腰線是比較明顯得多了.




開始時的確對佢來講好辛苦, 因為覺得晚晚個肚好空虛唔夠飽, 尤其係冬天減真係好大挑戰, 我都有破戒幾次食多左, 心中好罪過唯有加刑罰跳鄭多燕.


食TR90的時候, 有部份人會放屁多左, 但是不臭的. 部份又可能成日覺得好易個人好熱. 這些都是正常反應, 不用擔心.

 






好多客問我究竟如果肯去做運動, 又究竟需唔需要買呢? 其實根本所有事都係無需要, 如果你只係想減5磅以內, 我勸佢地唔好浪費金錢, 你跑步+食少D+沒有甜品+晚上無沒澱粉質, 應該2-3個月一定瘦到. 問題我係想減十幾磅係又談何容易, 年紀大, 新陳代謝慢, 每年增磅是預料之內. 所以我成日覺得, 如果我今次成功, 我會好小心翼翼飲食份量, 一定KEEP住個身型. 



老公現在更小心飲食,自己會減食量. 不論佢瘦多少對我講無所謂, 我只關注佢身體狀況多一點. 佢現在好開心, 同我講覺得自己個人輕鬆左, 精神左, 呢D都係好事.


舊文關於女士篇可以參巧 : http://happycdou.com/blog/?p=6645


另外, 我在FACEBOOK開了一個GROUP, 是專門介紹NUSKIN / PHARMANEX產品用法和分享。有興趣想多點了解的朋友歡迎加入該群組。日後C竇只會重點分享, 更多的分享會逐漸通過使用群組刊出, 該群組也會只由我去HOST.

** C-DOU Nuskin/Pharmanex Happy Sharing **

https://www.facebook.com/groups/201435200042248/


(只要按以上連結,再按加入JOIN即可)



好了, 分享到此. 下一次應該是男士TR90的結局篇了.



查詢或訂購 : 98305723 

沒有留言:

發佈留言